Een laatste bericht uit Istanbul... - Reisverslag uit Damascus, Syrië van bette dam - WaarBenJij.nu Een laatste bericht uit Istanbul... - Reisverslag uit Damascus, Syrië van bette dam - WaarBenJij.nu

Een laatste bericht uit Istanbul...

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg bette

21 Januari 2005 | Syrië, Damascus

He allemaal!
Veel te lang niks van me laten horen. Zit nu in een vakantıe vierend Istanbul in een internetcafe... heb woensdagavond mijn instituut verlaten met een brok in mi;jn keel. In een korte tijd is damascus toch een beejte mijn stad geworden.. en voor die reden heb ik op het laatste moment nog een goodbey-borrel gehouden. was gezellig,had de studi;ezaal omgetoverd tot een gezellige huiskamer en Corrie had heerlijke erwtensoep gemaakt waar zowel de Nigeriaan, Duitser, Syri;er, Amerikaan,Britten en Yemeni;aan (?) ERG van genoten hebben. Corrie ıs de vrouw van Renee en dıe werkt weer bıj de ned.ambassade. ze wonen bıj me om de hoek en dat was heel gezellig. corrie had zelf een feest georganiseerd en ik raakte geinspireerd door haar aanpak. maar dat ze zelf erwtensoep voor mijn party ging maken was natuurlijk geweldig!

Ik heb veel klachten gekregen over mijn afwezighei;d op mijn log. is te verklaren; anne is aangekomen. veel te laat en zonder iets van hem te laten horen (dus ongerusthei;d steeg met het uur) kwam hij als verassing helemaal alleen naar het instituut!

  • 13 Februari 2007 - 14:54

    Carlo:

    Aha.. dus daar heb je een tijdje gezeten. Ik had t kunnen weten. En maar raar opkijken dat eenieder ongerust als je een tijdje nix van je laat weten.

    Enieweej, goed te horen dat je weer terecht bent, op voor de volgende spannende klus?

    Hou je haaks
    Liefs

    Carlo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Damascus

bette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 13267

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: