adres - Reisverslag uit Damascus, Syrië van bette dam - WaarBenJij.nu adres - Reisverslag uit Damascus, Syrië van bette dam - WaarBenJij.nu

adres

Door: Bette

Blijf op de hoogte en volg bette

19 December 2004 | Syrië, Damascus

Mochten er nou mensen zijn die willen sms-en: dat kan op 00963-11- 92571580
mijn adres staat op www.niasd.org en hier staat ook een mooie foto van het Nederlands instituut waar de achterste drie glas-in-lood-ramen op de foto onderdeel van mijn kamer zijn.

  • 19 December 2004 - 14:02

    Ronnie:

    leuk om nog iets van je te horen, hoe gaat het verder met je

  • 19 December 2004 - 21:51

    Esther:

    Bette, ik mis je in Den Haag. R. mist je ook, zelfs B. vroeg waar je was. Kom snel weer terug, liefs Esther
    ps Hoe is het daar? :)

  • 19 December 2004 - 22:06

    Mettje:

    he zussie, wat leuk deze pagina. Blijven we mooi op de hoogte. Vond het wel leuk je net even te bellen. Doe je voorzicht? Veel plezier natuurlijk en tot horens!!!!
    ps/Groeten terug van Theo

  • 20 December 2004 - 08:59

    Sebas:

    He Bette,

    volgend avontuur!? Klintk allemaal erg leuk en spannend.

    Fine kerstdagen alvast (of doen ze daar niet aan in Damascus?)

    sebas

  • 20 December 2004 - 13:13

    Mem, Jacoba En Heit:

    Fijn wat van je te horen. Hier ook alles goed. We hebben net gegeten,hachee!!Lekker weertje hier verder... Tot snel
    Liefs H,M en J

  • 23 December 2004 - 19:16

    Stanislava:

    lieve bette,wat leuk om de goede berichten te lezen nu de foto's erbij te zien.Mijn ongerustheid is hiermee wat weggenomen,maarrrr blijf waakzaam!Kus.

  • 24 December 2004 - 19:36

    Annejan:

    Hallo Bette ik ben annejan een collega van mettje en wat we niet van elkaar wisten achterneef/nicht. Heb je vast wel wat van gehoord.
    Ik wens je prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.

  • 25 December 2004 - 15:02

    Stanislava:

    lieve bette,
    het is hier nu eerste kerstdag en buiten is het lente, maar wel koud (6 graden). We zijn dit jaar met z'n zessen hier. oma is er ook.we missen je, maar ook gunnen we je zo een totaal andere kerst. we zijn erg benieuwd naar je verhalen over de Syrische kerst in Damascus.
    Tegelijkertijd mis je hier ook wat, bv de interessante preek van vanmorgen die we gezamenlijk hebben aangehoord.Maria die uitgehuwelijkt was aan Jozef die haar had kunnen laten stenigen als hij had rondverteld dat ze vreemd was gegaan volgens de andere normen van het Midden Oosten die we nu eindelijk wat beter leren kennen (ik citeer de dominee). Oma zei tegen de dominee bij het uitgaan van de kerk dat ze nog nóóit zo'n mooie preek had gehoord (je kent haar).
    Op dit moment halen Anne, Nico en Klaas een frisse neus en begin ik zo zachtjes aan met de voorbereiding van het Kersteten. Maken jullie er ook een feestje van of zit je alleen achter je laptop?
    Kijken of de anderen straks ook nog even de tijd vinden om je te schrijven. Van mij alvast een rood met groene kerstkus,
    stanieke

  • 26 December 2004 - 12:39

    Douwe Dam:

    He Flet Tsjoe, Hoe bevalt het in Belgie, is het leuk. Ik heb een baan gekregen bij de Nuon, goed he? Nou veel plezier en tot snel, groeten aan Anne!

  • 27 December 2004 - 14:15

    Lize:

    En ik maar me maar zorgen maken dat je naar Syrie was, maar Belgie, tss bette, dat valt me tegen hoor ;-)
    Maar goed te horen dat je je vermaakt in Belgie. Ik had je nog gesmst op je nederlandse nummer maar dat werkt dus niet daar vermoed ik. ga je snel schrijven hoe je kerst daar was en wat je verder allemaal doet? dikke x!

  • 03 Januari 2005 - 22:22

    Liza En Claar:

    Hee dammie,

    Hier een berichtje van de malle meiden uit Amsterdam... Hoe ist dan? Heb je het een beetje naar je zin daar? Leuk om je weblog te lezen; weten we ook een beetje wat je uitvreet daar... :-)Ben je al net zo bruin als Claar? (Claar zegt: niet dus, maar t was wel helemaal geweldig en details volgen) Mis je ons wel een beetje? Dat hoor namelijk wel zo. Nou, zoals je merkt werkt de champagne nog een beetje na, volgende keer beter! X Claar en Liza

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Syrië, Damascus

bette
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 220
Totaal aantal bezoekers 13268

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: